Ce ar trebui sa ma astept la prima mea sesiune de Pilates?

  • La prima sedinta cu un instructor personal vei avea o evaluare initiala unde vei discuta despre istoricul corpului tau si vei defini nevoile si obiectivele tale. Instructorul personal iti va prezenta toate echipamentele si cateva exercitii, si iti va monitoriza tehnica de lucru. De-a lungul timpului, tehnica se va imbunatati, iar nevoile tale se pot schimba. Impreuna cu instructorul, vei reusi sa iti masori progresul si sa te bucuri de rezultate.

La ce fel de rezultate ma pot astepta?

  • Joseph Pilates a spus: „In 10 sedinte vei simti diferenta, in 20 de sedinte vei vedea diferenta, iar in 30 de sesiuni vei avea un corp diferit.”
  • In timp ce rezultatele individuale depind in mod evident de frecventa antrenamentelor si a obiectivelor stabilite, aceasta declaratie este o masura destul de exacta a ceea ce va puteti astepta. Dupa 10 sedinte, probabil o sa te simti mai elastic, dupa 20 vei vedea schimbari masurabile in tonusul muscular si dupa 30, te vei simti mai puternic, mai suplu si mai rezistent.
  • Se recomanda ca Pilates sa se practice de mai multe ori pe saptamana pe o perioada extinsa de timp pentru a obtine cele mai bune rezultate. Deasemenea schimbari in gradul de constientizare mentala si perspectivele generale sunt observabile in timp. Si acest lucru este fantastic, deoarece tocmai aceasta schimbare periodica, motiveaza si incurajeaza eforturile continue.

Cum ar trebui sa incep Pilates?

  • Modul perfect de a incepe Pilates este de a participa la o serie de clase particulare 1-la-1. Acest lucru va permite o mai buna intelegere a principiilor de baza ale Pilatesului si ne permite noua sa personalizam sedintele de antrenament, bazandu-ne pe nivelul actual de fitness, evaluarea posturala, istoric si obiectivele personale.

Cat de des ar trebui sa fac Pilates?

  • Pentru a vedea si simti rezultatele antrenamentelor Pilates, clientii ar trebui sa participe la sedinte in mod regulat (cel putin de 2 sau 3 ori pe saptamana). Cu toate acestea, oamenii foarte ocupati, prefera sa faca in mod regulat o sesiune pe saptamana, decat sa nu faca nimic.

Care sunt mai bune – exercitiile la saltea sau la Reformer?

  • Completandu-se reciproc unele pe altele pentru implinirea scopului, exercitiile, desi diferite, ambele sunt eficiente. Exercitiile la saltea folosesc doar greutatea corpului pentru a crea rezistenta, ideale pentru dezvoltarea fortei centrului de putere si a stabilitatii, in timp ce reformerul creeaza rezistenta prin intermediul unui sistem de arcuri si scripeti, fiind avantajos atunci cand vizeaza muschii care altfel ar fi dificil de izolat.
  • Aici, la pilatesFITstudio, combinam exercitiile la saltea cu celelalte echipamente , bazandu-ne pe nevoile individuale ale fiecarui client.

Cum ar trebui sa ma imbrac la Pilates?

  • Poarta ceva confortabil, care sa iti permita sa faci stretching. Nu se poarta pantofi sport, așa ca te rugam sa vii in sosete sau poti exersa in picioarele goale!

Ar trebui sa mananc inainte de o sesiune de Pilates?

  • O gustare usoara in prealabil este bine, dar nu o masa grea chiar inainte de sesiune.

Antrenamentul Pilates te ajuta sa slabesti?

  • Pe langa o postura frumoasa si un corp tonifiat, antrenamentul Pilates repezinta un bun sprijin pe langa un regim alimentar de pierdere in greutate. Pilates stimuleaza metabolismul astfel incat arderea caloriilor nu se opreste odata cu incetarea antrenamentului, ci continua cateva ore bune. Bineinteles, impreuna cu un regim alimentar controlat judicios efectele devin vizibile mai rapid. Desi nu este un antrenament cardiovascular, Pilates arde calorii intarind, sculptand si tonifiind corpul, oferindu-va un aspect mai suplu. Mai degraba Pilates ajuta la pierderea in centimetri decat a kilogramelor.

Pilates este potrivit pentru toate varstele?

  • Datorita versatilitatii si adaptabilitatii metodei Pilates, programele de antrenament pot fi modificate cu usurinta pentru a se potrivi tutror, de la tineri, la persoanele in varsta, indiferent de stilul lor de viata, tipul de corp sau de nivelul de fitness.

Pilates ma ajuta sa-mi ameliorez durerile de spate?

  • In general, da. Cu accent pe construirea centrului de putere, cresterea flexibilitatii si imbunatatirea posturii, antrenamentul Pilates este foarte sigur, sistemul de exercitii cu impact redus sau deloc asupra coloanei poate ajuta la imbunatatirea a doua dintre cele mai comune surse de dureri de spate – dezechilibre musculare și postura deficitara.

ATENȚIE: Pentru toti clientii cu probleme, va recomandam sesiunle private, care includ exercitii modificate adecvat. Se recomanda consultul unui medic specialist in prealabil. Va multumim!